premiäråk

I morgon bär det av till Kisa med jobbet. Det blir första gången iår jag åker bräda. Ska bli jävligt gött. Förmiddagen kommer att gå ut till att hjälpa nybörjarna, vilket innebär sjuakste träningspasset och benen kommer kännas som nån slags överkokt spagetttttiii, perfekt tills jag ska åka själv och kidsen tror att jag är nåt proffs så måste jag hoppa i hoppen och förmodligen slå ihjäl mig. Men det finns inget roligare än att dra iväg på sånthär med jobbet, helt perfekt att få betalt för oxå :)

Idag så var jag hos chefen, det var nervöst. Jag vill ha tjänstledigt nästa vår för att kanske resa eller åka lite snowboard. Han tyckte att det var en skitbra idé och var peppad. Fast han sa att han gjorde så för att att han var rädd att jag skulle säga upp mig annars :) känns gött att ha en chef som vill en väl :D

Idag är det för övrigt en riktigt rolig dag, allt känns som det flyter på och jag hoppas att det blir som jag vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0