karmakontot

Allt på en gång, jag som trodde att jag hade ett stort karmakonto och att goda gärningar skulle betalas tillbaka.. hoppas den tiden kommer.

Att vara känslosam är inte alltid så bra, och nu kanske det är sämst av allt. jag är så jävla ledsen, gråter å gråter. Vill bara ligga i sängen å hoppas att allt ska bli bra när jag reser på mig.. 

jäääääävla pissfanhelvetesjävlaskithålskjutmighelvetesskit

Jag vet vad jag vill, känner mig säker på det, men jag vet inte hur jag ska få det dit? vad gör jag för fel? vad kan jag göra så att det blir bättre? är det mig det är fel på? vad har jag gjort för att det har blivit såhär? jag har en miljon frågor som bara snurrar där uppe, typ som i tomma intet.

Många tycker säkert att jag är dum i huvet och bara borde skita i allt å gå en annan väg, men för mig skulle det kännas fel, för dessa intryck har jag aldrig kännt förut och jag tror på hoppet..

Jag vill verkligen att det ska vara så som jag vet att vi kan ha det. Jag skulle betala hela min själ för att det skulle funka. Jag vet att du är bäst, vi är bäst!

säg att det ska vara så, så gör vi det vi är bra på, vara bäst ihop..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0