kärlek vid sista ögonkastet

Nytatuerad, sliten och hungrig. Åhamns är det enda som lyser upp Hallströmsgatan för tillfället. Jag tror dock att Rogga får flippa burgare utan mitt sällskap ikväll. Jag tar mig lite fil å musli samtidgit som jag avnjuter lite maskinen på spotify.

Hösten har tagit viken med storm, korpa ligger grått å kallt och människorna håller sig inne. Det är mörkt när man går till jobbet och mörkt när man går hem, det är svårt att hitta motivationen. Som tur är finns det några människor som förgyller tillvaron, det är sjukt värt!

Att få åka utomlands nu skulle smaka, en resa i julklapp hade varit rätt kalasbra. Fly mörkret å få avnjuta lite sol  med kokosolja! Fan så skrynklig jag kommer bli när jag blir gammal, eller äldre... en riktigt mallisgubbe!

en bra start på denna sida är självklart en bild från första ön - korpa - viken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0